Margarita ANTI ACNE veido šveitiklis, kaukė, prausiklis su aviečių ekstraktu

Esu minėjusi, jog Margaritos kosmetika nėra mano mėgstamiausia, nes iš esmės viskas, ką iki šiol bandžiau atrodė gana vidutiniškai arba visiškai netiko mano odai, tačiau ši ANTI ACNE linija sukėlė šiek tiek ažiotažo tarp grožiu besidominčių merginų, kurios kaip pamenu dar vos atsiradus tonikui jo ieškojo parduoduvėse ir labai džiaugėsi kažkur atradusios. Ir nebūsiu išimtis, žinot, kai girdi gerus atsiliepimus tai imi norėti ir tu. Tad nusipirkau tą labai giriamą toniką, žele nuo spuogų ir šį, 3in1 produktą, apie kurį, po mėnesio bandymų, jau pristatau jums.

Pardavėjas apie produktą rašo: Sudėtyje yra baltojo molio, cinko ir natūralių aviečių sėklų dalelių, šalinančių odos raginį sluoksnį. Produktas skirtas mišriai ir riebiai, spuogų pažeistai veido, kaklo ir nugaros odai. Patikrinta dermatologų.

Naudojimas: jei naudojate kaip šveitiklį, nedideliu kiekiu priemonės sukamaisiais judesiais švelniai patepkite spuogų pažeistas veido, kaklo, nugaros zonas, po to nuplaukite vandeniu. Jei naudojate kaip kaukę – palaikykite 5–10 min. ir tuomet nuplaukite. Naudoti 1–3 kartus per savaitę. Esant jautriai odai, rekomenduojama išbandyti ant mažo odos plotelio. Nenaudoti vaikams iki 3 metų amžiaus.

 

Sudėtis: ֎Aqua, ֎Bentonite, ֎Glycerin, ֎Glyceryl Stearate SE, ֎Cetearyl Alcohol, ֎Hydroxypropyl Starch Phosphate, ֎Salicylic Acid, ֎Titanium Dioxide, ֎Rubus Idaeus (Raspberry) Seed Powder, ֎Phenoxyethanol, ֎Ethylhexylglycerin, ֎Tocopheryl Acetate, ֎Zinc Oxide, ֎Panthenol, ֎Citrus Grandis (Grapefruit) Fruit Extract, ֎Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, ֎Propylene Glycol, ֎Sodium Polyacrylate, ֎Alcohol Denat., ֎Xanthan Gum, ֎Menthol, ֎Parfum.

Ant mano veido:

Po 15 min:

Mano nuomonė: Daugiausia šį produktą naudojau kaip kaukę, todėl pirmiausia aprašysiu šią dalį, tada šiek tiek kaip šveitiklį ir porą kart kaip prausiklį. Pirmas įspūdis, kurį susidariau, dėl baltojo molio pats produktas atrodo ganėtinai standus, ant odos skirstosi nesunkiai, buteliukas patogus išspausti, neužima daug vietos, jo kvapas nors ir šioks toks yra, tačiau visiškai neįkyrus. Kalbant apie kaukę, jos naudojimas lygiai toks pat paprastas – išsispaudi, išsiterlioji ir sėdi, kvepia smagiai, nedirgina odos, jaučiamas toks nedidelis malonus vėsumas – dėl mentolio. Nuplaunu, tuo pačiu šiek tiek pašveičiu ir tobula. Oda švelni, maloni liesti, svarbiausias faktorius mano išjautrėjusiai odai, kad nedirgina, kaip beveik visi produktai. Deja, dėl visos virtinės dabar naudojamų produktų negaliu pasakyti ar dėl to, ar dėl kitų produktų, veido oda jaučiasi šiek tiek mažiau riebi ir mažiau blizga.

Šveitiklis šioje dalyje galbūt nėra toks agresyvus, kokius aš mėgstu, tačiau su juo persistengti praktiškai neįmanoma. Vėl gi, dėl to ir nesu pati didžiausia šio varianto fanė būtent dėl to – man reikia grūdelių ir vien grūdelių, be papildomo produkto, tačiau pažįstu kelis žmones, kuriems tinka ar patinka būtent tokie šveitikliai.

Na, o apie prausiklį neturiu daug ką pasakyti – prausia, neišsausina, kas mano, nors ir į riebumą linkusiai odai gan sunku rasti, kas labai neišsausintų, po ko seka dar didesnis blizgesys ir riebalo išsiskyrimas.

Turiu pripažinti, kad šitas produktas tikrai mane nustebino teigiama prasme. Tad šį kart visiškai puikūs atsiliepimai iš mano pusės ir greitu metu pasistengsiu parašyti ką galvoju tiek apie toniką, tiek ir žele veidui.

Tikiuosi jums buvo naudingas šis straipsnis, o šio puslapio naujienas sekti galite Facebook puslapyje ir Instagram paskyrose. Taip pat nepamirškite ir komentarų, man labai svarbu jūsų pastebėjimai, kritika ir įspūdžiai apie jūsų naudojamus produktus.

3 komentarai “Margarita ANTI ACNE veido šveitiklis, kaukė, prausiklis su aviečių ekstraktu

Pridėti Jūsų

Parašykite komentarą

Create a website or blog at WordPress.com | Sukūrė: Anders Noren

Aukštyn ↑