Pirmojo Project Pan pabaiga ir antrojo pradžia – kaip man sekėsi?

Laikas bėga be proto greit – negaliu pajusti, kaip prabėgo 5 metų mėnesiai ir aš pagaliau šiek tiek labiau apibrėžiu savo projektą, paprastą, naudoji bet kokį skaičių produktų nusprendžiau pakeisti aiškesniu ir paprastesniu – dvidešimt penki iki dvidešimt penkerių. Tad kokias taisykles nusibrėžiau naujam, ir kaip sekėsi užbaigti senąjį, galite perskaityti šiame įraše.

Iš ties keisčiausia tai, jog su pirmuoju projektu, kurį žadėjau tęsti iki metų galo pasidaviau – paprastas faktas, kad neapibrėžtos ribos, ir to paties per tą patį darymas šiek tiek numuša džiaugsmą  ir viską vainikavęs didelis apsipirkimas dar labiau numušė mano norą tęsti būtent tą projektą, ko pasekoje gegužę atsipalaidavau ir stipriai neskaičiavau ką sunaudojau, ką išleidau, bet prisipirkau daug, jei dar nematėte mano Instagramo, nuotrauką iš ten ikelsiu pastraipos apačioje. O šiaip, nurašiau labai populiariam pasiteisinimui – mano gimtadienio mėnuo, galiu atsipalaiduoti.

Tiesa apie projekto pakeitimą buvau užsiminusi balandžio mėnesio įraše, tačiau tuo metu planavau sezoninį projektą – kas tris mėnesius keisti savo kosmetiką, taip palaipsniui ją naudodama ir mažindama kolekciją, tačiau turiu pripažinti, kad man priimtiniau paėmus produktą tiesiog “vienu kartu“ jį pribaigti, nes negaliu pakęsti pustuščių besivoliojančių buteliukų, ir pastovaus keitimo, nes tarkim bronzinę pudrą man patinka naudoti tol, kol ją pribaigiu – na, tikras azartas. Todėl šiame projekte jei ir kažką keisiu, tai tik makiažo pagrindą, kurio mano oda nori kiekvienu metu kitokio, tačiau dar labiau tikiuosi, jog dabar pasirinkti pagrindo produktai iki rudens pradžios pasibaigs, na bent jau vienas ar du.

Kita taisyklė, kurią įsivedu – no-buy bent iki rugsėjo. Idealus planas būtų iki metų galo, tačiau juodojo penktadienio proga norėsiu šiek tiek paišlaidauti, todėl tą mėnesį greičiausiai nedarysiu rimto apribojimo, nebent mano nuomonė pasikeis.

Trečia taisyklė – produktus baigusi naujų nepridėsiu. Gali būti, jog kai liks nebedidelis skaičius, įsivesiu kitą, trumpesnį projektą su kitais produktais, kad mano makiažo rutina tiesiog būtų užimta, o ir naudojimas ir projektų darymas mane “veža“.

Ketvirta tiems, kam atrodo, kad projektai labai griežti ir visa kita – na, nėra taip, jei nenoriu tą dieną naudoti tarkim vienų skaistalų, ar lūpdažio, aš neprivalau jį naudoti tik tam, kad kuo greičiau sunaudočiau – nėra nuotaikos, imu kitus produktus. Juk kosmetika turi teikti džiaugsmą, o netapti tiesiog lenktynėmis, kad kuo greičiau reikia baigti ir nieko daugiau nematyti. Juk norisi duoti meilės visai “kolekcijai“.

Ir priedas norintiems pradėti – visas taisykles kuriate tik jūs patys, atsižvelgdami, kaip jums patogiau, ir nereikia savęs smerkti ar nustoti džiaugtis produktais, kurių netyčia nebaigėte per tam tikrą laiką, ir kaip kalba forumuose – “panning is marathon, not a race“, o kitas patarimas, jog neverta laikyti projekte produktų, kurių pakęsti negalite – nebijokite jų atsikratyti ir mėgaukitės tuo, ką turite, deja, bent jau man šiuo metu su šia taisykle, kalbant apie maskuoklius, susitaikyti sunku, nes azartas nugali, bet kai pagalvoji kitaip – neverta.

O dabar keliaujam prie to, kaip man sekėsi užbaigti produktus iš praeito mėnesio:

IMG_7391

Per gegužę užbaigiau 8 produktus, iš kurių vienas nesulaukė nuotraukų laiko, ir mano dideliam džiaugsmui buvo išmestas – tai dar viena bazė, kurią pridėjau balandį. Markell bazė, kurios čia nėra taip pat kaip ir Catrice, tiesiog nepasirodė niekuo ypatingos, kad turėčiau apie jas nuomonę, džiaugiuosi, kad užbaigiau ir antrą kart nebepirkčiau. Maroccanoil plaukų aliejuko mini dydis labai labai patiko, džiaugiuosi gavusi progą jį išbandyti ir mielai rinkčiausi jį antrą kart. Bell Cosmetics CC kremas, kuris nėra CC kremas yra vienas iš mano mėgstamiausių pigių kosmetikos priemonių – gaila, kad prieinamas tik Lenkijoje, tačiau radusi progą tikrai dar užsipirksiu. Elizavecca auksinė kaukė – planavau aprašyti, nes man mistika, kodėl mano oda nesureagavo su sudėtyje esančiomis levandomis, tačiau nusprendžiau, kad be to daug papasakoti negaliu, tad mielas pasižaidimas, kuris iš auksinės geltonos sustingsta į paprastą baltą molį ir kiek pasausina veidą. Nekartočiau. Uoga Uoga lūpų balzamas – puikus! Gaila, kad pačios paskutinės porcijos iškrito ant žemės, todėl kaip ir užbaigiau, kaip ir ne visai, bet įspūdis tikrai labai geras ir teigiamas. Makeup Revolution maskuoklis net nebuvo mano PP sąraše, kurį čia skelbiu (tačiau mano PP instagrame sulaukė dėmesio), bet kažkodėl jo neišmečiau, tai įkėliau ir į šią nuotrauką. Nepatiko ir nepatinka – dar išėmiau stoperį, bet nebeprisiverčiau iššveisti – jei nepatinka, nėra reikalo ir sunaudoti iki galo. Taigi, aš ta mažuma, kuri šio produkto nenori matyti. Beto pridedu, nepatinka, nes labai negražiai gula po mano paakiais, juos sausina ir subėga net tose vietose, kuriose kaip ir nebūtų reikalo to daryti.(Update: jį pasilikau dėl aplikatoriaus, kuris pasirodė labai patogus, tačiau prieš savaitę padariusi nuotraukas jį išmečiau, o atsiminiau tik dabar. Na, ką padarysi). Ir paskutinis – Benton Aloe BHA toneris, kurio turėjau tik simboliškai – visai smagus dalykas, kadangi turiu didelę tonikų kolekciją dar bent metams į priekį, kartoti neplanuoju, tačiau kas bus vėliau matysim.

Ir tai, kokį progresą padariau su kitais projekte likusiais produktais:

IMG_7392

Pixi Glow Tonic šiek tiek išnaudojau, tačiau dar pakankamai liko, nes daugiausia dėmesio skirti norėjau Benton, tačiau džiaugiuosi jo turėdama ir man rodos, šis kiekis man dar pakankamai laikys. Douglas spa losjonas – labai patinka, tačiau karštu oru labai retai naudoju losjonus, todėl mano progresas su jais beveik sustojęs. Jeffree Star Skin Frost’e pasiekiau dugną, tačiau tik todėl, kad dariausi naminę Body lava, todėl progreso labai nedemonstruoju – kai turėsiu kažką daugiau, gal tada ir pasigirsiu.

IMG_7396

L.A. Girl maskuoklio sakyčiau nebeliko daug, tačiau kaip patinkantį produktą jį šiek tiek atidedu, kad galėčiau greičiau atsikratyti tais, kas nepatinka, ir tada su malonumu užbaigti šį. Nivea lūpų sviestas – progreso mažai, nes norėjau progreso su kitu, mažesnio dydžio balzamu, kuris man patinka, tačiau šiek tiek naudojau ir šį, tuo ir pasidžiaugsiu. Jeffree Star Lip Scrub’o beveik nepaliečiau, man jis labiau patinka šaltesniu sezonu, tačiau vis tik stengiuosi nepamiršti jo naudoti ir vasarą, todėl jį įtraukiu ir į naują projektą.

IMG_7400

Bh Cosmetics x Carli Bybel paletė – vis dar mano meilė, kurią naudosiu ir naujame projekte. Žinau, jog mano mėgavimasis šiuo produktu įkvėpė bent vieną žmogų ją įsigyti. Man vis dar nepakeičiama, tikras Holly Grail.

O dabar – naujasis projektas 25 iki 25!, būtent pagal šį tag’ą mano projektą galėsite rasti ir mano bloge ir googlėje.

Pradėsiu nuo to, kad rinkausi produktus, kurie man baigtųsi skirtingu metu, vieni greit, kiti ilgiau, na, o dar kitus rinkausi tiesiog tam, kad pasiekčiau dugną ar tiesiog kažkokią ribą, o gal ir paprastai motyvacijai, kad neužmirščiau, jog turiu, tačiau tai pažymėsiu po kiekvieno produkto aprašymo.

IMG_7502

Kaip ir minėjau, JSC lūpų šveitiklį perkeliu iš praeito projekto, nes kitu atveju jį užmirščiau visiškai, ir noriu kito kvapo, bet kol turiu šį, naujo nepirksiu.

IMG_7500

Antrą kart bandau laimę keldama MUR antakių pieštuką – visiškai nesenai užbaigiau kitą turėtą jo kolegą, apie kurį apkalbėsiu sekančiame pabaigtų produktų įraše, nes neoficialiai jį išbraukiau iš pagrindinio PP sąrašo. Tad kaip matote, ir šio produkto nebeliko daug, tad galbūt kitą mėnesį turėsiu pirmą tuščią produktą. Colourpop akių pieštuką gavau su savo užsakymu – nesu akių pieštukų mylėtoja, tačiau jų turiu gerokai per daug, todėl tikiuosi pasiekti bent jau kokį nors progresą. Bet naudojant jį tik vandens linijoje užtruks, kol kažkas matysis. Antrą kart laimę bandau ir su Mac pieštuku, kuris yra pats seniausias produktas mano kolekcijoje. Kol kas naudoti sekasi, tas ir džiugina, na o po metų tikiuosi jo jau nebeturėti.

IMG_7495

Kalbant apie kreminius produktus – Artdeco yra dar vienas iš pirmojo projekto, kurio atsikračiau galbūt trečiame mėnesyje. Bet man labai patinka, todėl noriu bandyti pasiekti bent jau kažkokį progresą, nes žinau, kad per metus greičiausiai nebaigsiu. H&M kreminis šešėlis stalčiuje gulėjo ilgokai, tačiau nusprendžiau, kad laikas suteikti šansą ir jam. Spalva be galo graži, tačiau kiek tamsi kasdieniam makiažui, tad nežinau kaip seksis su progresu, nes visa kita šiame šešėlyje man patinka.

IMG_7491

Lūpų produktai – Lancome Juicy Shaker galbūt nebuvo būtina įvesti į šį projektą, nes palaipsniui jį vis tiek sunaudočiau, tačiau reikėjo kažko nesudėtingo palaikyti motyvacijai. Bet aš vis tiek manau, kad šis produktas tikrai nėra vertas savo kainos ir net gailiuosi jį nusipirkusi. Jeffree Star lūpų dažai. Spalva labai tinka ofisui, nesunku aplikuoti ir malonus naudoti. Nesitikiu, kad užbaigsiu, tačiau kažkokio progreso noriu.

IMG_7485

Taip pat čia pridedu ir makiažo bazę iš WnW – didelio įspūdžio kažkaip nepaliko, todėl noriu greičiau ją užbaigti ir likti su produktais, kuriais mėgaujuosi, nes mano kolekcijoje lieka tik jie. Colourpop maskuoklis yra tas produktas, kuris man nepatinka, tačiau naudoju tam, kad sunaudočiau – gali būti, kad iš projekto iškeliaus tik įpusėtas. Tad paskutinis šansas.

IMG_7483

The Ordinary Aha + Bha peeling solution, dar vienas motyvacijai naudoti įdėtas produktas. Pastoviai pamirštamas ir nukišamas. The Ordinary Rose Hip oil. Labai išpopuliarėjęs su Farsali atėjimu į rinką, tačiau mano odai netinkamas, kaip ir kiti aliejai. Tad sunaudosiu ant išsausėjimų arba kaip kaukę plaukų galiukams.

IMG_7479

Makiažo pagrindai – skaičiuojant paprastai, vieno makiažo pagrindo man užtenka beveik trims mėnesiams, todėl pasirinkau 3 makiažo pagrindus, kuriems noriu skirti dėmesio. Bell Cosmetics makiažo pagrindą imu visai naują, tačiau jam dėmesio skirti planuoju rudenėjant, nes manau, jog jo užbaigimas nebus toks matinis, ir pats produktas bus šiek tiek lengvesnis. Catrice ir Fenty makiažo pagrindus naudosiu maišydama – jų sudėtis ganėtinai panaši, formulės dėl savo sudėties panašumo nesipyksta, o ir aš pati palaipsniui supratau, kad nors mano veidas ir tamsesnis už kūną, tačiau iš įpročio, su Fenty jaučiuosi kiek per balta, o Catrice, nors ir pats šviesiausias, bet greičiausiai bent 3 atspalviais per tamsus. Tačiau priešingai nei kiti sąmoningi žmonės, noriu full cover matinius pagrindus naudoti vasarą, kai mano oda yra riebiausia, nes tik tada juos naudoti ir galiu. Tad didžiausias prioritetas užbaigti Fenty ir Bell, ir padaryti kuo didesnį progresą su Catrice, nes jo naudoju nedaug, tik šiek tiek patamsinti spalvą.

IMG_7468

Vienintelis plaukų produktas šiame projekte – šis Rich garbanų kremas. Kad ir kaip bebūtų, visada randu kuo šį produktą pakeisti galėčiau, bent jau šiuo metu dirbu ties mini dydžio kremu, bet jį baigusi šią savaitę, imsiuosi šio, nes produktas fainas, tiesiog neprilimpa prie rankos.

IMG_7463

Skinfood molio kaukė poroms. Palaipsniui pastebėjau, kad mano kolekcijoje yra tikrai nemažai daugkartinių kaukių pakuočių, tad labai noriu pamažinti savo kolekciją ir pabaigti bent vieną tokio tipo produktą – nes juk vienkartines naudoti lengviau. Šį mėnesį, vien dėl kaukių swap’o šiame didelio progreso nebus, tačiau nuo liepos tikrai kibsiu, nes pats produktas labai smagus.

IMG_7460

Vis Plantis muilas su salicilo rūgštimi. Vis svarsčiau, galbūt keistas pasirinkimas įtraukti į projektą muilą, bet paskui nusprendžiau, kad ne. Muilų kolekciją turiu didelę, o tenaudoju tik skystus produktus prausti veidui. Todėl šis veido ir kūno muilas bus puikus reikalas šiam PP.

IMG_7453

Elf veido paletė. Pirmu punktu pažymiu, jog tiek šioje, tiek sekančiose paletėse raudona spalva reiškia užbaigti, mėlyna – pasiekti dugną. Todėl labai realistiškai per metus tikiuosi užbaigti highlighter’į ir bronzerį, o kaip žinote, sunaudoti skaistalus užtrunka ilgiau, tad bent jau pasiekti dugną juose būtų nuostabu. Esu kadaise rašiusi, kad skaistalai mano kosmetikoje nedominuoja ir nėra naudojami, tačiau per šį projektą kitų merginų buvau įtikinta, kad skaistalai tinka ir toms, kurios ir šiaip rausta dėl bet ko, o dabar užsikabinau ir kaip matėte viršuje, nusipirkau dvi paletes su trimis skaistalais jose. Kibau.

IMG_7436

Ir pabaigai, šį kart pasirinkau dvi paletes. Koks gi projektas be mylimiausios Carli Bybel paletės, kurioje per metus užbaigsiu tamsią rudą ir šviesią spalvas, taip pat neoficialiai ir ab highlighterio spalvas, o Jeffree Star paletėje tikiuosi pasiekti dugną su Courtney ir China White spalvomis. Tiesa, dar svarsčiau China White sukeisti su Princess, tačiau pasilikau prie bazinių spalvų, kurias galiu naudoti kasdien. Tiesa Spoiler Alert – kol kas JS paletėje geriausiai sekasi naudoti Confession, bet greičiausiai, nes atostogos.

Tai va toks mano naujasis projektas – jei perskaitėte bent pusę įrašo ir ne tik peržiūrėjote nuotraukas, labai jumis didžiuojuosi ir stebiuosi, kaip jums tai pavyko, na, o visiems kitiems labai ačiū už palaikymą ir buvimą mano blogo dalimi, ypač su šiais projektais. Pažadu, jog kiti update bus trumpesni.

Tikiuosi jums buvo naudingas šis straipsnis, o šio puslapio naujienas sekti galite Facebook puslapyje ir Instagram paskyroje. Taip pat nepamirškite ir komentarų, man labai svarbu jūsų pastebėjimai, kritika ir įspūdžiai apie jūsų naudojamus produktus.

5 komentarai “Pirmojo Project Pan pabaiga ir antrojo pradžia – kaip man sekėsi?

Pridėti Jūsų

  1. Dievinu tokius įrašus! Labai lengvai susiskaitė, super. Žinok ir aš pernai pradėjusi 100 pribaigtukų iššūkį išmokau pradžioj sunaudoti vieną produktą, paskui išsitraukti kitą ❤ o dabar dar ir pradėjau vietoj 10 essence palečių po 3-5€ pirkti brangesnę kosmetiką. Labai gera motyvacija.

    Tavo mintį pasiskolinsiu ir aš, reikia pagaliau subaigti kosmetiką 😁

    Patinka

    1. Taip! Man ir labai padėjo su produktų naudojimu, ir 7-os dušo žele nebepirkimu 😀 tiesa su dekoratyvine kol kas sunku 😀 bet po truputį įmanoma padaryti progresą!

      O, lauksiu įrašo arba bet kokio komentaro kaip sekasi! 🙂

      Patinka

Parašykite komentarą

Create a website or blog at WordPress.com | Sukūrė: Anders Noren

Aukštyn ↑