Makeup Revolution Vivid Baked Highligter – Golden Lights

Jau senokai buvau užsivedusi kalbėti apie šį produktą, tačiau nemeluosiu, vis neprisiruošiau, nes tai vienas, tai kitas produktas atsirasdavo mano kelyje ir jo nepanaudodavau tiek, kiek norėčiau ar nuotraukos nebegražios būdavo (man jos po teisybei ir dabar nepatinka, nu bet ką dabar, žinau, kad vistiek nebeperfotografuosiu). Tad šį kart apie galbūt vieną geriausių, tačiau lengvai prieinamą highlighterį jums pasakoju savo įraše.

Pastarąją savaitę mano namuose ir mintyse vyksta apsivalymas  – kovoju su savimi, kad man nebereikia kažkelinto produkto, kad visko, ko turiu man greičiausiai užteks dar keliems metams į priekį ir kiekvienos naujienos mano piniginė neturi galios sekti. Kaip ir kalbėjau praeitame įraše, po truputi dalinuosi apie ką bus (vis dėlto) sekančios savaitės įrašai ir manau galima nuspėti, kuria kryptimi linkstu. Šią savaitę be šio įrašo jus pasieks dar viena apžvalga, o po jos po truputį supažindinsiu su savo kosmetikos kolekcija, ir papasakosiu, kodėl pradedu daryti savo gyvenime tam tikras išvadas ir kodėl kasdien vyksta kova su savimi. Bet apie tai, kitam kartui.

Šį savaitgalį manęs taip pat laukia labai graži iniciatyva, susijusi su beglobiais gyvūnais – teisybę pasakius, aš visada buvau tas žmogus, kuris suvirpintas tam tikrų istorijų prisidėdavau finansiškai prie vieno ar kito nelaimėlio gelbėjimo. Tačiau negalėjau atsisakyti atsiradusios progos pabendrauti su šuneliais, kai tik gavau pasiūlymą. Tad nekantriai laukiu šio savaitgalio ir labai tikiuosi, kad orai tam nesutrukdys.

_MG_9813

Pardavėjo aprašymas: 

Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter priemonė praturtinta smulkiomis švytinčiomis dalelėmis suteikia veidui glotnumo ir švytėjimo. Švelni formulė puikiai sklaidosi, pabrėžia veido bruožus. Tinka dienai ir vakarui.
Sudėtis: ֎Mica, ֎Talc, ֎Dimethicone, ֎Nylon 12, ֎Magnesium Aluminum Silicate, ֎Phenoxyethanol, ֎Propylparaben֎Titanium Dioxide (CI 77891), ֎Iron Oxides (CI 77491).
_MG_9823
Mano nuomonė apie produktą: Retai kada kalbu apie sudėtis, tačiau paminiu, kai pamatau parabeną ar talką. Tai nėra pačios geriausios sudėties produktas, tačiau ir kaina kalba pati už save.  Juokinga ir tai, kad žiūrėdama keliuose puslapiuose atrandu vis skirtingą sudėtį, bet su MUR produktais tai jau nebestebina, tad šį kart paėmiau savo produkto sudėtį iš oficialios svetainės, kurios jį ir pirkau. Taip pat turiu ir Pink Lights, kurio nefotografavau, tačiau lygiai taip pat ir nelabai iš vis paimu į rankas.
Tiesą pasakius, būdama itin šviesios ir rožinės odos labai retai renkuosi aukso tono turinčius produktus – bet galiu pasakyti šio atspalvis man vienas gražiausių ant mano tipo odos. Ir pigmentacija – vau, aplikavimas itin nesudėtingas.
Tačiau minusas ne tik dėl sudėties, bet ir dėl to, kad šis produktas labai nori paimti kiekvieną spuogelį ar tekstūrą, kurios turiu ant veido ir ją paryškinti. Dėl to šiek tiek liūdina ir neprisiverčiu produkto griebti taip dažnai kaip norėčiau.
Produktas šiek tiek sausokas, nėra visiškai kreminis, tarkim kaip koks Jouer, bet jei žiūrim į kainą ir kokybę, tai produktas ją lenkia stipriai.
Ar man patiko produktas? Taip. Ar rekomenduočiau? Nebijančioms sudėties ar neturinčioms stiprios odos tekstūros tikrai taip.
Kaina: 4,79 EUR Eurokos parduotuvėse, 5,38 EUR save24.lt, 3,36 GBP tambeauty.com.
Tikiuosi jums buvo naudingas šis straipsnis, o šio puslapio naujienas sekti galite Facebook puslapyje ir Instagram paskyroje. Taip pat nepamirškite ir komentarų, man labai svarbu jūsų pastebėjimai, kritika ir įspūdžiai apie jūsų naudojamus produktus.

Parašykite komentarą

Create a website or blog at WordPress.com | Sukūrė: Anders Noren

Aukštyn ↑